Sunday, April 8, 2007

ေလးျဖဴနဲ႕ ကၽြန္ေတာ္ၾကည့္ရေသာ ရန္ကုန္သၾကၤန္႐ႈိး

ဒီလိုနဲ႕ အဲဒီနယ္ျမိဳ႕ေလးမွာ ေတာ္ေတာ္ၾကာၾကာ (၅-၆ ႏွစ္ေလာက္) သီခ်င္းေတြနဲ႕ ႐ူးသြပ္ျပီးေတာ့ ေပ်ာ္စရာတစ္၀က္၊ ၀မ္းနည္းစရာတစ္၀က္ေလာက္ ယူလာျပီး ရန္ကုန္ကို ျပန္ေရာက္ခဲ့ပါတယ္။ အဲဒီတုန္းက အိုင္စီ႐ိႈးေတြကို ရန္ကုန္မွာ လုပ္လို႕ရပါေသးတယ္။ ကၽြန္ေတာ္စၾကည့္ရတဲ့ ႐ိႈးေတြက ကန္ေတာ္ၾကီးေစာင္းမွာ လုပ္တဲ့ သၾကၤန္ပဲြေတြပါ။ စိတ္တူကုိယ္တူ သူငယ္ခ်င္းႏွစ္ေယာက္ေလာက္နဲ႕ ခပ္မူးမူးသြားၾကည့္ၾကတာေပါ့။ ဖရီး႐ိႈးပဲ ၾကည့္ႏုိင္တာကိုး။ ဒီလူၾကီးေတြ အရမ္းဆိုးပါတယ္။ ကၽြန္ေတာ္တို႕ကို ဘယ္လိုျပဳစားထားမွန္း မသိႏုိင္ေအာင္ကို စိတ္လႈပ္႐ွားစရာေကာင္းပါတယ္။ သူတို႕ရဲ႕ ႐ိႈးေတြၾကည့္ျပီးရင္ လူက ကတံုကရင္ၾကီးျဖစ္ျပီး က်န္ေနေတာ့တာပဲ။



ကၽြန္ေတာ့္သူငယ္ခ်င္းေတြဆိုတာက ကန္ေတာ္ေလးဘက္မွာ ေနၾကပါတယ္။ ကၽြန္ေတာ့္အတြက္ေတာ့ ေပ်ာ္စရာအေကာင္းဆံုး အေပအေတေနခဲ့တဲ့ အခ်ိန္ေတြပါ။ Metal Zone တီး၀ိုင္းရဲ႕ သီခ်င္းတိုက္တဲ့ တုိက္ခန္းေလးတစ္ခုေ႐ွ႕မွာ ဖိုးေက်ာ္တို႕၊ ဟယ္ရီလင္းတို႕ သီခ်င္းတိုက္တဲ့အခါ အေျပးအလႊား သြားသြားၾကည့္ရတာလဲ မေမာႏုိင္ပါဘူး။ ညဆိုရင္ သူငယ္ခ်င္းရဲ႕ အရမ္းမိုက္တဲ့ ဂစ္တာလက္သံေတြနဲ႕ ကၽြန္ေတာ္တို႕တစ္ဖဲြ႕လုံးရဲ႕ အသံေတြနဲ႕ ပတ္၀န္းက်င္ကို ေမတၱာတရား ပြားမ်ားခုိင္းခဲ့တာလည္း မေမ့ပါဘူး။



တစ္ေန႕ေတာ့ အိုင္စီနဲ႕ပဲ သီခ်င္းဆိုတဲ့ ေလးျဖဴဟာ မက္တယ္ဇုန္နဲ႕ သီခ်င္းတုိက္ေနတယ္လို႕ ကၽြန္ေတာ့္ကို သူငယ္ခ်င္းက လာေခၚေတာ့ ကၽြန္ေတာ္မယံုပါဘူး။ ဒါေပမယ့္သူက တကယ္ေျပာေနတာဆုိျပီး ေျပးၾကည့္ေတာ့ ကၽြန္ေတာ္လည္း ေနာက္ကေျပးလိုက္ျပီး လုိက္ၾကည့္တာေပါ့ဗ်ာ။ တကယ္ပါ။ ေလးျဖဴနဲ႕ မက္တယ္ဇုန္နဲ႕ သီခ်င္းေတြတုိက္ေနၾကတာပါ။ မ်ိဳးၾကီးလည္းပါ ပါတယ္။ အဲဒီအခ်ိန္မွာ မ်ိဳးၾကီးက ေက်ာက္စာမ်ား ထြက္ျပီးပါျပီ။ အျပစ္တစ္ခုဖန္ဆင္း ကို မက္တယ္ဇုန္နဲ႕ သီခ်င္းတုိက္သြားတာ မွတ္မိပါတယ္။ ေလးျဖဴကေတာ့ ထြက္ေပါက္နဲ႕ တျခားသီခ်င္းေတြ (မမွတ္မိေတာ့ပါ။) ဆိုသြားပါတယ္။ ထြက္ေပါက္သီခ်င္းအျပီး Band Player ေတြ စိတ္ၾကိဳက္တီးတဲ့ပံုစံမ်ိဳးဗ်ာ (ကၽြန္ေတာ္အေခၚအေ၀ၚ မသိလို႕) တီးၾကေတာ့ ေတာ္ေတာ္နဲ႕ မျပီးဘူးဗ်။ သူတို႕ ပညာစြမ္းေတြျပေနတာ ေတာ္ေတာ္ၾကာတယ္။ အဲဒီမွာ ေလးျဖဴက စိတ္မ႐ွည္ေတာ့လုိ႕လားမသိဘူးဗ်။ သူေနာက္ကလုိက္ေအာ္ပါတယ္။ ေတာ္ေတာ္ျမင့္တဲ့ ကီးနဲ႕ ေအာ္တယ္ဆိုတာပဲ သိတယ္။ ဘယ္လုိေအာ္လုိက္မွန္းကို မသိေတာ့ဘူးဗ်ာ။ တီး၀ိုင္းသမားေတြအားလံုးရဲ႕ အသံကို လႊမ္းသြားပါတယ္။ အဲဒါေတာ့ ထူးထူးျခားျခားမို႕ အခုထိ သတိရေနပါတယ္။



အိုင္စီ ရန္ကုန္မွာ ေနာက္ဆံုးတီးသြားတဲ့ သၾကၤန္႐ိႈးက သု၀ဏၰမိုးလံုေလလံုေ႐ွ႕မွာလို႕ ကၽြန္ေတာ္ထင္ပါတယ္။ မေသခ်ာပါ။ အဲဒီပဲြကေတာ့ ကၽြန္ေတာ့္အတြက္ ေတာ္ေတာ္ေလးကို အမွတ္တရ႐ွိပါတယ္။ အဲဒီေန႕က ေနေတာ္ေတာ္ပူပါတယ္။ စတိတ္စင္ရဲ႕ေ႐ွ႕ သံဆူးၾကိဳးေတြနားထိေရာက္ေအာင္ အတင္းတိုးျပီး ေလးျဖဴ၊ အငဲ၊ မ်ိဳးၾကီးတို႕ရဲ႕ သီခ်င္းေတြကို လုိက္ေအာ္ပါတယ္။ လူကလည္း ပူလိုက္၊ ေအးလိုက္နဲ႕ဆိုေတာ့ ေတာ္ေတာ္ေလးေနလို႕ မေကာင္းပါဘူး။ ေဇာကပ္ေနလို႕သာ မနက္ေရာ၊ ညေနေရာ ေန႕တိုင္းလာၾကည့္ေနတာပါ။ ေနာက္ဆံုးအတက္ေန႕မွာ ေတာ္ေတာ္ေလး ႐ြဲေနပါျပီ။ စီးထားတဲ့ ဖိနပ္လည္း ဘယ္ေရာက္သြားမွန္းမသိေတာ့ပါ။ ညွက္ဖိနပ္ပဲစီးထားတာကိုး။ ေဘးနားကလူေတြ ကလုိက္တိုင္း၊ ခုန္လုိက္တုိင္း ကၽြန္ေတာ့္ေျခေထာက္က ေ႐ွာင္လင္သိုင္း ကစားရပါတယ္။ အဲဒီထက္ဆိုးတာက စတိတ္စင္ေ႐ွ႕က ကားသြားလမ္းနဲ႕ျခားထားတဲ့ သံဆူးၾကိဳးေတြကို နင္းမိျပီး ေျခေထာက္ေတြ ေပါက္ကုန္တာပါ။ အဲဒီအခ်ိန္တုန္းကေတာ့ အုိင္စီရဲ႕ေဇာကပ္ေနတာေရာ၊ ေျခေထာက္ေတြ ေရနဲ႕ ႏူးေနတာေရာေၾကာင့္ မသိပါဘူး။ ေနာက္တစ္ခုဆိုးတာက ကၽြန္ေတာ္တို႕ စင္ေ႐ွ႕ကၾကည့္သူေတြကို ဘယ္သူမွ ေရမပက္တဲ့အတြက္ လူေတြက စိုတစ္၀က္ ေျခာက္တစ္၀က္ၾကီးနဲ႕ အေပၚက ေနပူျပင္းျပင္းရဲ႕ ဒဏ္ကို ခံရတာပါ။ ေတာ္ေတာ္အခံရ ဆိုးပါတယ္။ ဒီအခ်ိန္မွာ ကၽြန္ေတာ္တို႕ရဲ႕ သူရဲေကာင္းၾကီး ေလးျဖဴဟာ တျခားအဆိုေတာ္ေတြလို သီခ်င္းဆိုျပီး သာမန္ စင္ေပၚက ဆင္းသြားတဲ့ လူမ်ိဳးမဟုတ္မွန္းသိလုိက္ရပါတယ္။ သူကၽြန္ေတာ္တို႕ စင္ေ႐ွ႕ကလူေတြရဲ႕ အျဖစ္ကို သူၾကည့္မိျပီး သူရိပ္မိသြားတဲ့အတြက္ စင္ေဘးက ေရပက္တဲ့ စင္ေပၚကုိ လွမ္းေျပာပါတယ္။ စင္ေ႐ွ႕က လူေတြကို ေရ လွမ္းျဖန္းလိုက္ဦးတဲ့။ ေအာ္ ေက်းဇူးၾကီးမားပါေပ့ဗ်ာ။ သူျဖန္းခုိင္းလုိက္တဲ့ ေရေၾကာင့္ စင္ေ႐ွ႕ကလူေတြအားလံုး ေဟး ဆိုျပီး ေကာင္းခ်ီးၾသဘာေပးၾကပါတယ္။ ဘယ္ေတာ့မွ မေမ့ေတာ့ပါဘူးဗ်ာ။ သူဟာ သူ႕ပရိသတ္ကို ၾကည့္ပါတယ္။ ေလ့လာပါတယ္။ ေစတနာထားပါတယ္။ ဒီလိုလူမ်ိဳးမွ မေအာင္ျမင္ရင္ ဘယ္လိုလူမ်ိဳးကမ်ား ေအာင္ျမင္ဦးမွာလည္းဗ်ာ။ အိုင္စီနဲ႕LNM သက္ေတာ္ရာေက်ာ္႐ွည္ပါေစ။ ဒီထက္အမ်ားၾကီး ေအာင္ျမင္ပါေစ။



အဲဒီေန႕ မနက္ပိုင္း ပဲြသိမ္းေတာ့ မ်ိဳးၾကီးရဲ႕ အျပန္လမ္းေခြသစ္ မထြက္ခင္ အျမည္းေပးတဲ့အေနနဲ႕ အျပန္လမ္းသီခ်င္း စက္နဲ႕ ဖြင့္ေပးထားတာ မွတ္မိပါတယ္ခင္ဗ်ာ။



စကားမစပ္၊ ကၽြန္ေတာ္ ေလးျဖဴ၊ အငဲ၊ မ်ဳိးၾကီး အဲဒီလို ေ႐ွ႕က ကို တပ္မေခၚတာ မေလးစားလို႕ မဟုတ္ပါဘူးေနာ္။ အႏုပညာ႐ွင္ေတြရဲ႕နာမည္ကို ဒီအတိုင္းေခၚေနၾက အက်င့္ပေနလို႕ပါခင္ဗ်ာ။